Home Media

Μυριέλλα Κουρεντή: “Έχω μετανιώσει για όσα έγιναν με τον Κατσαούνη“

Την πρώτη της συνέντευξη έδωσε στην κάμερα του “Love it” στον ΣΚΑΙ η Μυριέλλα Κουρεντή, λίγες ώρες μετά την αποχώρησή της από το “Survivor”. Η πολυσυζητημένη παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης μίλησε στην εκπομπή της Ιωάννας Μαλέσκου για την εμπειρία της στο παιχνίδι κι έκανε τις δικές της αποκαλύψεις.

“Nιώθω καλά. Είμαι από τους ανθρώπους ήθελα να αποχωρήσω. Κάθε φορά που έφευγε ένας παίκτης, ζήλευα που ήξερα ότι θα μπουν σε ένα αεροπλάνο και θα γυρίσουν πίσω στην πατρίδα” τόνισε αρχικά η Μυριέλλα Κουρεντή και πρόσθεσε: “Αν έβγαινα στον τάκο με τον Κατσαούνη λόγω του ειδυλλίου μας, ίσως την πλήρωνε το τρίτο άτομο που ήταν άσχετος με την ιστορία”.

more posts vipnews
More Media
Search