Συνέντευξη στην κάμερα της εκπομπής “Χαμογέλα και Πάλι” παραχώρησε ο Δημήτρης Σκουλός. Ο γνωστός φωτογράφος αναφέρθηκε στο “GNTM” σχολιάζοντας τις αλλαγές, αλλά και τα σχέδια για τη νέα σεζόν του show.
Ο ίδιος παραδέχτηκε αρχικά πως δεν έχει δεχτεί “κρούση” για το επόμενο “GNTM”: “Δεν με έχουν πάρει για το “GNTM”. Δεν ξέρω αν είναι νωρίς ή θα πάνε άλλου φέτος, δεν έχω μιλήσει με το κανάλι. Δεν έχω πάρει τηλέφωνο να μάθω. Γιατί; Μπορεί να μη με αφήνει η υπερηφάνειά μου. Αν γίνει φαντάζομαι θα με πάρουν εκεί κοντά. Αν δεν με έχουν καλέσει θα έχω θα έχω περισσότερο χρόνο για τα παιδιά μου το καλοκαίρι κάτι που δεν έχω τα τελευταία χρόνια. Θα στενοχωρηθώ αν δεν με πάρουν και θα κάτσω να σκεφτώ τι έκανα εγώ λάθος. Γιατί μάλλον θα έκανα κάτι εγώ λάθος“.