Home Best Life

Φαίη Σκορδά: Πως έχασε 12 κιλά σε ένα μήνα!

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Η Φαίη Σκορδά έχασε 12 κιλά σε περίπου ένα μήνα! Όσοι την είδαν ένα μήνα μετά τη γέννηση του γιου της δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι αυτή η γυναίκα είχε γεννήσει λίγες ημέρες πριν. Πως τα κατάφερε όμως;

 

“Ήταν πάρα πολύ εύκολο και χωρίς να πεινάσω καθόλου, αφού βρήκα το σωστό μηχανισμό για να επαναφέρω γρήγορα το μεταβολισμό μου και να αρχίσει η απώλεια των κιλών”, εξομολογήθηκε η δημοφιλής παρουσιάστρια.
Ακολούθησε διατροφή των 8.500 θερμίδων την εβδομάδα (1.250 την ημέρα)η οποία είναι η εξής:

ΠΡΩΙΝΑ (ώρα 09:00)
Δευτέρα: 1 μπολ δημητριακά με αποξηραμένα φρούτα κι ένα πορτοκάλι.
Τρίτη: 1 τοστ με μαύρο ψωμί πολύσπορο με γαλοπούλα, τυρί, ντομάτα και μαρούλι (tip: Μπορείς να προσθέσεις κι ένα μικρό τουρσί αγγούρι για νοστιμιά).
Τετάρτη: 1 αυγό βραστό, 2 φρυγανιές και ένα χυμό πορτοκάλι.
Πέμπτη: 1 μπολ δημητριακά και 4 αποξηραμένα δαμάσκηνα.
Παρασκευή: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης και ένα ποτήρι άπαχο γάλα.
Κυριακή: Ελεύθερη μέρα να φάω ότι θέλω.

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΑ (ώρα 14:00
Δευτέρα: Πολύχρωμη σαλάτα με διάφορα λαχανικά (tip: Αντί για βαλσάμικο επιλέγω μηλόξυδο που βοηθάει στην καύση του λίπους).
Τρίτη: 120 γραμμάρια φιλέτο κοτόπουλου με 120 γραμμάρια καστανό ρύζι μαγειρεμένα στον ατμό και 1 σαλάτα ντομάτα, αγγούρι, κρεμμυδάκι.
Τετάρτη: Μία μερίδα σολομό ψητό και μία μερίδα κολοκυθάκια βραστά.
Πέμπτη: Σπαγγέτι ολικής άλεσης με λαχανικά και μπόλικο βασιλικό.
Παρασκευή: 120 γραμμάρια φιλέτο μοσχάρι και 1 μπολ σπαράγγια, όλα στον ατμό και μία σαλάτα.
Σάββατο: Μία μερίδα φασολάκια, 1 μικρό κομμάτι τυρί και μία φέτα ψωμί σίκαλης, 4 ελιές.
Κυριακή: Ελεύθερη μέρα να φάω ότι θέλω.

ΒΡΑΔΙΝΑ (αυστηρά μέχρι τις 20:00)
Δευτέρα: Μία σαλάτα με λαχανικά και βραστό κοτόπουλο.
Τρίτη: Μία σαλάτα με σολομό ή τόνο.
Τετάρτη: 1 τάκος με τριμμένη ντομάτα και αντί για φέτα ένα μικρό κομμάτι ανθότυρο.
Πέμπτη: 1 τοστ με γαλοπούλα, τυρί, ντομάτα και μία φέτα πεπόνι.
Παρασκευή: 1 αυγό βραστό και μια σαλάτα με μαρούλι, καρότο και αγγούρι και μια μικρή μερίδα τυρί.
Σάββατο: Σαλάτα ταμπουλέ (πλιγούρι, ντομάτα, φρέσκο κρεμμύδι, μαϊντανός, κόκκινη πιπεριά Φλωρίνης).
Κυριακή: Ελεύθερη μέρα να φάω ότι θέλω.

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ
Για μικρές στιγμές πείνας: Αποξηραμένα δαμάσκηνα, ξηρούς καρπούς, φρουτοσαλάτες, μπάρες δημητριακών (μία την ημέρα), γιαούρτι με φρούτα, ριζοκοφρέτες (2 τη ημέρα).

* Η συμβουλή της Φαίης: Η μέρα πρέπει να ξεκινάει μένα πολύ καλό πρωινό που θα σε κρατήσει για πολλές ώρες. Το να αφήνεις το στομάχι σου άδειο δεν σε βοηθάει να χάσεις γραμμάριο. Μικρά πολλά γεύματα και πολύ νερό είναι κάτι που δεν πρέπει να το ξεχνάμε.

Πηγή: “Stars diet

 

 

 

 

 

more posts vipnews
More Best Life

-10% έκπτωση για τους αναγνώστες του
vipnews.gr

Eπισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα OCCHIO και πείτε τον παρακάτω κωδικό έκπτωσης:

  • ** vipnews10 **