Home Best Life

Πόσες ώρες γυμναστική πρέπει να κάνουμε την εβδομάδα;

Δυόμισι ώρες γυμναστική την εβδομάδα για καλή υγεία!
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Δυόμισι ώρες μέτριας αεροβικής άσκησης την εβδομάδα είναι αρκετές. Κυρίως για τους ενήλικες που θέλουν να διατηρούνται σε καλή φυσική κατάσταση

Τα παιδιά και οι έφηβοι όμως χρειάζονται περισσότερη γυμναστική: τουλάχιστον μία ώρα ημερησίως. Και είναι εύκολο για τις συγκεκριμένες ηλικίες, να εντάξουν τη γυμναστική στο καθημερινό τους πρόγραμμα.

Πόση γυμναστική είναι απαραίτητη ανά ηλικία ή κατηγορία;

Παιδιά και έφηβοι

Μία ώρα ή περισσότερο μέτριας ή έντονης αεροβικής άσκησης ημερησίως. Στο πρόγραμμα πρέπει να περιλαμβάνονται ασκήσεις έντονης σωματικής δραστηριότητας τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Μέτρια άσκηση είναι η πεζοπορία, το σκέιτμπορντ, η ποδηλασία και το ζωηρό βάδισμα. Οι έντονες ασκήσεις περιλαμβάνουν το σκοινάκι, το τρέξιμο, το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ.

Ενήλικοι

Δυόμισι ώρες αεροβικής άσκησης μέτριας έντασης ή μία ώρα και 15 λεπτά έντονης σωματικής δραστηριότητας την εβδομάδα, προτείνεται από τους ειδικούς.
Το ζωηρό περπάτημα, η αεροβική στο νερό, η κηπουρική είναι παραδείγματα άσκησης μέτριας έντασης. Για κάτι εντονότερο, οι ενήλικοι πρέπει να επιλέξουν το τζόγκινγκ ή το κολύμπι. Θεωρείται απαραίτητο τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα οι ενήλικοι να κάνουν και ασκήσεις μυϊκής τόνωσης, όπως βάρη και κοιλιακούς.

more posts vipnews
More Best Life