Home Best Life

Hangover- συμβουλές για το ξεπεράσετε!

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Περάσατε μια νύχτα καταναλώνοντας περισσότερο αλκοόλ από όσο αντέχει ο οργανισμός σας; Τα συμπτώματα της επόμενης μέρας είναι συνήθως αφόρητος πονοκέφαλος, ζάλη, έντονη κόπωση, δίψα. Πως μπορεί κανείς να αποφύγει ένα άσχημο μεθύσι, αλλά και να αντιμετωπίσει το hangover της επόμενης ημέρας;

 

Η διαιτολόγος Έλλη Ψα μας συμβουλεύει:
1. Μη ξεκινάτε τη κατανάλωση αλκοόλ με άδειο στομάχι. Προτιμήστε ένα λιπαρό γεύμα , όπως μοσχαρίσια μπριζόλα ή ένα λαδερό φαγητό, καθώς μ’ αυτόν τον τρόπο επιβραδύνεται η απορρόφηση του αλκοόλ. Επίσης ,αν δεν έχετε φάει, καλή λύση είναι και οι ανάλατοι ξηροί καρποί, λόγω του φυτικού τους λίπους. Αντίθετα το αλάτι απορροφά τα υγρά στο στομάχι και κρατά μεγαλύτερη ποσότητα αλκοόλ.
2. Παράλληλα με τη κατανάλωση αλκοόλ να πίνετε και άφθονο νερό έτσι ώστε να αποβάλετε μέρος του μέσω της διούρησης και να περιορίσετε την αφυδάτωση.
3. Αποφύγετε κοκτέιλ που περιέχουν ανθρακούχα αναψυκτικά, καθώς επιταχύνουν την απορρόφηση του αλκοόλ.
4. Απαγορεύεται η κατανάλωση φαγητού πριν το ύπνο καθώς υπάρχει κίνδυνος γαστροοισοφαγικής παλινδρόμησης. Επίσης, απαγορεύεται η χρήση παυσίπονου πριν τον ύπνο. Το ήπαρ είναι ήδη επιβαρυμένο από το αλκοόλ και υπάρχει κίνδυνος μόνιμης τοξικής βλάβης. Προτιμήστε τη κατανάλωση παυσίπονου το πρωί.
5. Μη πίνετε καφέ. Η κατανάλωση ροφημάτων με καφεΐνη δε βοηθά, αντίθετα ενισχύει την αφυδάτωση. Την επόμενη μέρα καταναλώσετε άφθονο νερό, φρέσκους χυμούς, υγρά με ηλεκτρολύτες, για την αποκατάσταση των ηλεκτρολυτών που έχουν χαθεί.
6.Τα γεύματα της επόμενης μέρας θα πρέπει να είναι ελαφρά. Προτιμήστε ψωμί με μέλι και φρούτα για το πρωί, και για κυρίως γεύματα ψητά με σαλάτες, η κάποια σούπα από ζωμό κότας.

 

 

 

 

 

more posts vipnews
More Best Life