Οι κλασικές ερωτήσεις είναι για τις κλασικές εταιρείες. Η Google, το Twitter, η Goldman Sachs, η Apple και κάμποσες άλλες που αυτή τη στιγμή βρίσκονται στην κορυφή του κόσμου, δεν ψάχνουν απλούς υπαλλήλους, αλλά ιδιαίτερες φυσιογνωμίες.
Γι’ αυτό και όταν υποβάλλουν τα μελλοντικά στελέχη τους σε συνέντευξη δεν τους ρωτούν, σύμφωνα με το iefimerida.gr. συνηθισμένα πράγματα, αλλά τους θέτουν ερωτήσεις που μπορούν να τρελάνουν ακόμα και επιστήμονα.
Διαβάστε περισσότερα: http://www.gamosspecial.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=738