Home Best Life

Συμβουλές για διατήρηση του βάρους κατά την περίοδο των Χριστουγέννων από τον διατροφολόγο Θαλή Παναγιώτου

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Η απόκτηση επιπλέον κιλών κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων αποτελεί εφιάλτη για εσάς κάθε χρόνο; Ο ειδικός διατροφολόγος και Personal Trainer Θαλής Παναγιώτου σας προτείνει τρόπους για να ελέγξετε τη διατροφή σας και να διατηρήσετε το βάρος σας την περίοδο των εορτών.

«Δε θα πρέπει να αφήσουμε να μας καταλάβει ο πανικός για αποτοξίνωση και μονοφαγία, προκειμένου να επιτύχουμε γρήγορη απώλεια βάρους», υποστηρίζει ο κ. Παναγιώτου. Αντίθετα, θα πρέπει να διατηρήσουμε τη ψυχραιμία μας και να θέσουμε ρεαλιστικούς στόχους.

 

Σύμφωνα με τον διακεκριμένο διατροφολόγο, είναι σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι οι δίαιτες που υπόσχονται θεαματικά αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα στηρίζονται κυρίως στην απώλεια υγρών και όχι λίπους, γι’ αυτό δεν έχουν μόνιμο αποτέλεσμα και πολλές φορές είναι επικίνδυνες για την υγεία.

 

 

«Έτσι, την τελευταία εβδομάδα πριν το ρεβεγιόν μπορούμε να επιτύχουμε απώλεια βάρους 2-3 κιλών αρκεί να είμαστε τυπικοί στη δίαιτα και να τη συνδυάσουμε με φυσική δραστηριότητα (τουλάχιστον μισή ώρα περπάτημα καθημερινά)», προτείνει ο κ. Παναγιώτου.

 

 

Το βασικό χαρακτηριστικό της δίαιτας που θα ακολουθήσουμε μέχρι τα Χριστούγεννα βασίζεται, σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτου στο τρίπτυχο «ποικιλία – μέτρο – ισορροπία», δηλαδή η εφαρμογή ενός διατροφικού προγράμματος που θα στηρίζεται στην κατανάλωση τροφίμων από όλες τις ομάδες στη σωστή ποσότητα και συχνότητα. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι δεν υπάρχουν τρόφιμα που απαγορεύονται, ούτε τρόφιμα που πρέπει να υπερκαταναλώνονται. Όλα τα τρόφιμα συνεισφέρουν στην κάλυψη των θρεπτικών απαιτήσεων, αρκεί να καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες και στη σωστή συχνότητα.

 

 

Ωστόσο προκειμένου να χάσουμε τα κιλά που επιθυμούμε μέχρι τα Χριστούγεννα καλό είναι να έχουμε σύμφωνα με τον κ. Παναγιώτου υπόψιν μας τα εξής:

 

«Αποφεύγουμε να καταναλώνουμε μεγάλη ποσότητα τροφής το βράδυ και προσπαθούμε να έχουμε ολοκληρώσει τα γεύματά μας τουλάχιστον δύο ώρες πριν τον ύπνο διότι τις βραδινές ώρες η καύση των τροφών γίνεται σε με πολύ μικρότερο ρυθμό και εντείνεται η αποθήκευση λίπους. Ωστόσο, αν πεινάμε καλό είναι να εφοδιαστούμε με υγιεινά σνακ χαμηλά σε θερμίδες όπως φρούτα, δημητριακά ολικής αλέσεως, γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά, sticks λαχανικών σε λεμόνι ή ξύδι.

 

Μασάτε αργά κάθε μπουκιά: Το καλό μάσημα της τροφής βοηθάει την καλύτερη αξιοποίησή της από τον οργανισμό, καθώς επιτρέπει στα ένζυμα του σάλιου να διασπάσουν κάθε τροφή στα θρεπτικά συστατικά από τα οποία αποτελείται. Παράλληλα, όταν τρώμε αργά προλαβαίνει να φτάσει στον εγκέφαλο το μήνυμα του κορεσμού, με αποτέλεσμα να μην κινδυνεύουμε να καταναλώσουμε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από όση πραγματικά χρειαζόμαστε. Γι’ αυτό άλλωστε τα άτομα που τρώνε υπερβολικά αργά είναι κατά κανόνα αδύνατα και παραμένουν έτσι μια ολόκληρη ζωή χωρίς να χρειάζεται να κάνουν δίαιτα.
Τρώμε μόνο όταν πεινάμε και αποφεύγουμε το άσκοπο τσιμπολόγημα: Πολλές φορές, η διάθεσή μας για φαγητό δεν είναι αποτέλεσμα πραγματικής πείνας αλλά άλλων παραγόντων π χ στρες. Η τακτική αυτή μας οδηγεί σίγουρα σε υπερκατανάλωση θερμίδων.
Μειώνουμε την ποσότητα φαγητού που τρώγαμε ως τώρα. Η ποσότητα δεν θα πρέπει να ξεπερνά το μέγεθος μιας μικρής μερίδα εστιατορίου ή να ζυγίσει περίπου 200 γραμμάρια.
Μειώνουμε τα λιπαρά τρόφιμα: Αποφεύγουμε τηγανητά φαγητά, αλλαντικά, παχιά τυριά, γλυκά, σάλτσες, αλμυρά λιπαρά σνακ (π.χ. πατατάκια), κρουασάν, πίτες, βούτυρα και προτιμάμε το ελαιόλαδο. Καταναλώνουμε γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά. Μετράμε πάντα το λάδι που χρησιμοποιείτε στο φαγητό σας με 1 κουταλιά σούπας. Αποφεύγουμε το πρόχειρο έτοιμο φαγητό (fast food, τυρόπιτες, πίτσες) και φροντίζουμε να μαγειρεύουμε εμείς το φαγητό που τρώμε».

 

 

 

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο διαιτολογικό γραφείο του κ. Θαλή Παναγιώτου, Δασκαρόλη 67 Γλυφάδα. τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 9960989 καθώς και Σωρού 3-5 Μαρούσι, τηλέφωνο επικοινωνίας: 2103230000.

 

web site: www.thalispanagiotou.gr

more posts vipnews
More Best Life

-10% έκπτωση για τους αναγνώστες του
vipnews.gr

Eπισκεφτείτε ένα από τα καταστήματα OCCHIO και πείτε τον παρακάτω κωδικό έκπτωσης:

  • ** vipnews10 **