Home Best Life

Δέκα έξυπνοι τρόποι να γλιτώσετε τη γρίπη και το κρυολόγημα!

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email

Ξεκινήστε με μερικά απλά βήματα ώστε να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας και να μπορέσετε να «ξεφύγετε» εύκολα από τη γρίπη και το κρυολόγημα.

 

1. Τραγούδι

Είναι μια αρκετά παράδοξη και πρωτότυπη μέθοδος προστασίας, όμως ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Φρανκφούρτης στη Γερμανία αποδεικνύουν ότι όταν τραγουδάμε το ανοσοποιητικό μας δυναμώνει.

 

2. Γέλιο

Το γέλιο ενεργοποιεί τα ανοσοκύτταρα Τ και ενισχύει την παραγωγή αντισωμάτων.

 

3. Καταπολέμηση στρες

Οι ορμόνες που παράγονται όταν έχουμε στρες εξουδετερώνουν την ευεργετική δράση των κυττάρων του ανοσοποιητικού. Έτσι, αν αντιμετωπίσουμε το στρες θα ενισχύσουμε αυτόματα το ανοσοποιητικό μας.

 

4. Προβιοτικά

Η υγεία του γαστρεντερικού επηρεάζει σημαντικά τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Τα προβιοτικά που βρίσκονται στο γιαούρτι και τα γαλακτοκομικά γενικότερα περιέχουν «υγιεινά βακτήρια» που κρατούν το γαστρεντερικό σε καλή κατάσταση.

 

5. Πρεβιοτικά

Αυτές οι διαλυτές ίνες βρίσκονται στις μπανάνες, τις αγκινάρες και τα κρεμμύδια βοηθούν στην αποτελεσματικότερη δράση των προβιοτικών κι έτσι συμβάλλουν στην υγεία του γαστρεντερικού.

 

6. Σωματική επαφή

Ένα φιλί ή μια αγκαλιά καταστέλλουν την αντίδραση του οργανισμού στο στρες. Έρευνες δείχνουν ότι ένα 45λεπτο μασάζ ενισχύει επίσης την παραγωγή λευκών αιμοσφαιρίων, τα οποία καταπολεμούν τους παθογόνους μικροοργανισμούς.

 

7. Καλός ύπνος

Μελέτες δείχνουν ότι η έλλειψη ύπνου μειώνει την παραγωγή ανοσοκυττάρων Τ κι έτσι ο οργανισμός δεν μπορεί να καταπολεμήσει αποτελεσματικά τους παθογόνους μικροοργανισμούς.

 

8. Ήπια σωματική άσκηση

Η γυμναστική βοηθά τον οργανισμό να καταπολεμήσει τις λοιμώξεις, αλλά παράλληλα μειώνει τον κίνδυνο σοβαρών παθήσεων όπως η οστεοπόρωση. Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ακόμη κι ένας μικρός περίπατος μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό.

 

9. Κοινωνικές επαφές

Μελέτη που δημοσιεύεται από τον Αμερικανικό Οργανισμό Ψυχολογίας δείχνει ότι η κοινωνική απομόνωση αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό και δεν επιτρέπει στο σώμα να αντισταθεί στις λοιμώξεις.

 

10. Λαχανικά

Τα πράσινα λαχανικά όπως το μπρόκολο και η λαχανίδα βοηθούν ώστε τα ανοσοκύτταρα του γαστρεντερικού να λειτουργούν σωστά.

 

Πηγή:onmed.gr

more posts vipnews
More Best Life