Μπορεί η τεχνολογία να αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σκέφτονται αλλά έχει αντίκτυπο στις ανθρώπινες σχέσεις…
Πίσω από αυτό το σκεπτικό βρίσκεται η νέα εκστρατεία μάρκετινγκ του Skype, αξίας 12 εκατομμυρίων δολαρίων η οποία ασκεί έντονη κριτική τόσο στο Facebook όσο και στο Twitter, ενώ ταυτόχρονα προωθεί το δικό του τρόπο επικοινωνίας των ανθρώπων, μέσω της τεχνολογίας.
Με τίτλο «Ήρθε η ώρα για το Skype» η εκστρατεία μετατρέπει σε εικονικούς εχθρούς το Facebook και το Twitter με στοχευμένες διαφημίσεις, που δείχνουν ότι οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι «ταπεινωτικοί για την ανθρωπότητα».
Αν το Twitter είναι γνωστό για τα μηνύματα των 140 χαρακτήρων και το Facebook για τα δημοσιεύματα στον «τοίχο», το Skype υποστηρίζει την τηλεδιάσκεψη και τα πραγματικά συναισθήματα που μπορεί να εκφράσει ένας χρήστης μέσω ενός πιο πραγματικού κόσμου.
Οι διαφημίσεις κυκλοφόρησαν στην Αγγλία και αναμένονται να κυκλοφορήσουν και στις ΗΠΑ.
Η νέα καμπάνια του Skype πιθανότατα να είχε μεγαλύτερη επιτυχία αν δεν χρησιμοποιούσε κατηγορίες εναντίον των γνωστών κοινωνικών δικτύων. Το ειρωνικό της υπόθεσης είναι ότι το Skype διαθέτει ένα χαρακτηριστικό, το οποίο επιτρέπει τους χρήστες να κάνουν βιντεοκλήσεις μέσω του facebook.
http://www.citypress.gr/index.html?action=article&article=99826