Το “Dot” επιστρέφει μέσα από τη συχνότητα του Star τον Οκτώβριο και οι κεντρικοί παρουσιαστές είναι ο Μίνως Θεοχάρης και η Νάντια Κοντογεώργη.
Μέσα από το “Breakfast@Star” δόθηκε στη δημοσιότητα το πρώτο τρέιλερ της εκπομπής, ανακοινώνοντας έτσι και η πρεμιέρα, η οποία θα γίνει το Σάββατο 8 Οκτωβρίου στις 13:50.
Οι δύο ηθοποιοί έχουν γυρίσει ένα αρκετά χιουμοριστικό τρέιλερ με τον Μίνω Θεοχάρη να την ρωτά γιατί είναι ντυμένη σαν “Δυναστεία”, με τη Νάντια Κοντογεώργη να απαντά πως τώρα είναι “Σταρ”.