Home Media

Μάρω Κοντού: “Θλίβομαι γι’ αυτό που συνέβη στον Φιλιππίδη – Χαϊκαλη

Καλεσμένη στο “Πρωινό” βρέθηκε η Μάρω Κοντού και μίλησε για όλους και για όλα.

Αρχικά αναφέρθηκε στα πρώτα χρόνια της ζωή της και την επιλογή της να γίνει ηθοποιός, αποκαλύπτοντας ότι: Οι δικοί μου ήταν έξαλλοι όταν άρχισα να ασχολούμαι με τον χορό. Όταν είπα στην γιαγιά μου ότι θα γίνω ηθοποιός, εκείνη μου είπε “φτου σου π@@@ακι”. Είναι η πρώτη φορά που το λέω, το έχω ξαναπεί και στον Φρέντυ. Δεν ξέρω γιατί τα έλεγαν έτσι. Δεν συνάντησα καμία ηθοποιό που να ήταν έτσι”.

Σε ερώτηση για τους κατηγορούμενους και σε όσα γίνονται στο χώρο είπε:Έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ. Έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ. Δεν μπορώ ούτε να μισήσω, ούτε να κακιώσω δύο υπέρ ταλαντούχους ηθοποιούς, όπως τον Φιλιππίδη και τον Χαϊκάλη. Λυπάμαι, στεναχωριέμαι για αυτό που τους έτυχε, αν τους έτυχε. Δεν θέλω να πιστέψω όλα αυτά που ακούγονται. Θα ήθελα να είναι ψέμματα. Λυπάμαι πάρα πολύ”.

more posts vipnews
More Media
Search