Home Media

Μαρία Ηλιάκη: Eπέστρεψε στο “Τι λες τώρα”

Ξανά στο πλατό του “Τι λες τώρα” στο MEGA επέστρεψε η Μαρία Ηλιάκη μετά από δύο εβδομάδες που βρισκόταν εκτός λόγω καραντίνας. Η γνωστή παρουσιάστρια που είχε βρεθεί θετική στον κορονοϊό βρισκόταν σε απομόνωση όλες αυτές τις μέρες καθώς όπως είχε δηλώσει είχε έντονα συμπτώματα. Επίσης, αφού νόσησε η ίδια, θετική στον κορονοϊό βρέθηκε και 7,5 μηνών κόρη της, Κατερίνα.

Στα πρώτα της λόγια κατά την επιστροφή της στον τηλεοπτικό αέρα η Μαρία Ηλιάκη σημείωσε: “Καλώς σας βρήκα, μου λείψατε” και συμπλήρωσε “Είμαστε όλοι καλά, οικογενειακώς και η Κατερινούλα. Πολύ προσοχή παιδιά. Εγώ πρόσεχα πάρα πολύ αλλά χρειάζεται να προσέχουμε ακόμα περισσότερο”.

more posts vipnews
More Media
Search