Home Media

Μαρία Αναστασοπούλου: Έκανε πρεμιέρα στο “Καλημέρα Ελλάδα”

Ίσως το πιο πολυσυζητημένο πρόσωπο της φετινής σεζόν, η Μαρία Αναστασοπούλου, έκανε πρεμιέρα στο “Καλημέρα Ελλάδα” του ΑΝΤ1 και στο πλευρό του Γιώργου Παπαδάκη.

Η γνωστή δημοσιογράφος εγκαινίασε τη συνεργασία της με τον ΑΝΤ1 χαμογελαστή και ευδιάθετη ντυμένη στα λευκά, ενώ ο Γιώργος Παπαδάκης επιβεβαίωσε τα σενάρια διαδοχής του στην παρουσίαση της εκπομπής αναφέροντας πως τη σκυτάλη στο μέλλον θα πάρει η Μαρία Αναστασοπούλου αφού ξεκινά η διαδικασία αποχώρησης του από την εκπομπή.

more posts vipnews
More Media
Search