Μετά από ένα χρόνο, η Κάτια Ταραμπάνκο ετοιμάζεται να επιστρέψει και πάλι στο Survivor και τον Άγιο Δομίνικο.
Σύμφωνα με τη “Super Κατερίνα”, το γνωστό μοντέλο ταξίδεψε για τον Άγιο Δομίνικο με την κάμερα της εκπομπής να την “πιάσει” στο αεροδρόμιο.
Media
Μετά από ένα χρόνο, η Κάτια Ταραμπάνκο ετοιμάζεται να επιστρέψει και πάλι στο Survivor και τον Άγιο Δομίνικο.
Σύμφωνα με τη “Super Κατερίνα”, το γνωστό μοντέλο ταξίδεψε για τον Άγιο Δομίνικο με την κάμερα της εκπομπής να την “πιάσει” στο αεροδρόμιο.