Home Media

Ηλίας Μαμαλάκης: “Είδα πολύ χαμηλό επίπεδο στο MasterChef”

Στο “Πρωινό” μίλησε ο Ηλίας Μαμαλάκης και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στην εμφάνιση του στο “MasterChef”.

Αρχικά, είπε: Μου λείπει η τηλεόραση με την ευρεία έννοια. Είχα ιδέες για εκπομπές, οι οποίες θα ήταν πολύ ταξιδιάρικες, νόστιμες και πολύ διαφορετικές από το συνηθισμένο. Σήμερα οι περισσότερες εκπομπές είναι χορηγούμενες, ενώ τα θέματα που θέλω να κάνω εγώ δεν σηκώνουνε χορηγία”.

Και πρόσθεσε λέγοντας για το “MasterChef”: Το MasterChef είναι μεν ριάλιτι, είναι διαγωνισμός, αλλά είναι ανθρωποκεντρικό. Θα μπορούσε να ήταν σίριαλ. Αυτή η σχέση που δημιουργούν οι κριτές με τους διαγωνιζόμενους που υπάρχει μια μικρή εξομολόγηση είναι πάρα πολύ γλυκό και οι κριτές τους μεταχειρίζονται πάρα πολύ σωστά”.

more posts vipnews
More Media
Search