Home Media

Γιώργος Παπαδάκης: Έκλεισε για ακόμη δύο χρόνια στον ΑΝΤ1

Την είδηση ότι ο Γιώργος Παπαδάκης έκλεισε για ακόμη δύο χρόνια στον ΑΝΤ1 μετέδωσε η Έλενα Πολυκάρπου στη «Super Κατερίνα».

Μάλιστα όπως ανέφερε η ρεπόρτερ τα δύο αυτά χρόνια δεν θα είναι και τα δύο παρουσιαστής.

Σύμφωνα με τα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου του -όπως είπε η Έλενα- τον ένα χρόνο θα είναι παρουσιαστής σταθερά στη θέση του και τον δεύτερο σχολιαστής εκπομπής.

Έτσι επιβεβαιώνεται η πρόθεση του ΑΝΤ1 να κρατήσει τον πλέον επιτυχημένο του παρουσιαστή-δημοσιογράφο στο δυναμικό του αλλά να οδηγηθεί σε διάδοχο σχήμα, χωρίς ενδεχομένως τον Γιώργο Λιάγκα να αναλαμβάνει ενημερωτικό ρόλο.

more posts vipnews
More Media
Search