Home Media

Ελένη Ράντου: “Εκανα μεγάλο αγώνα να ξεφύγω από τον τίτλο του κωμικού”

Η Ελένη Ράντου βρέθηκε καλεσμένη στο πλατό της εκπομπής “Καλό Μεσημεράκι”, με αφορμή τον μονόλογό της, “Το πάρτυ της ζωής μου”.

Η γνωστή ηθοποιός μίλησε στον παρουσιαστή του ΣΚΑΪ για τα επαγγελματικά της βήματα, για την τηλεόραση, αλλά και για κόρη της.

Η Ελένη Ράντου εξήγησε γιατί απέρριψε το ενδεχόμενο να τη δούμε κάπου τηλεοπτικά μετά την καραντίνα: “Έπεσε κάποια σκέψη μήπως κάνω κάποια σειρά, φτάσαμε κοντά στις πρόβες. Έκανα πίσω γιατί η αλήθεια είναι ότι μετά από δύο χρόνια κλεισούρα είχα ανάγκη τη ζωντανή επαφή, δεν ήθελα να είμαι σε ένα πλατό. Ήταν μεγάλη η ανάγκη μου για κάτι ζωντανό“.

more posts vipnews
More Media
Search