Home Media

Αρναούτογλου:“Κάποιοι καλεσμένοι δεν ήρθαν, γιατί δε συμπαθιόμασταν”

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε στην κάμερα του “Mega Καλημέρα” για τη διακοπή του “Εκατομμυριούχου”, αλλά και για το “The 2Night Show”.

Αρχικά για το “The 2Night Show”, είπε: “Υπάρχουν καλεσμένοι που δεν ήρθαν, γιατί δεν ταιριάζαμε ή δεν υπάρχουν συμπάθειες. Όταν είμαι εργαζόμενος σε ένα κανάλι, είμαι εκεί χωρίς ντιβισμούς, χωρίς τέτοια πράγματα, χωρίς τέτοιες καταστάσεις”.

more posts vipnews
More Media
Search