«Με τον πατέρα της Μαρίσας χώρισα όταν ήμουν δύο μηνών έγκυος. Ήταν ένας μεγάλος έρωτας
που όπως συμβαίνει με όλα τα ωραία πράγματα ήρθε το τέλος του. Με τον μπαμπά της Μαρίσας μείναμε πολύ λίγο καιρό παντρεμένοι. Με τη Μαρίσα στην ουσία μεγαλώσαμε μαζί. Είχα την τύχη να είναι δίπλα μου οι δικοί μου – και ίσως η ζωή μου να ήταν πολύ διαφορετική αν δεν είχα τους γονείς μου, γιατί είναι άλλο να φεύγεις από το σπίτι και να ξέρεις ότι το παιδί σου μένει πίσω με τη μητέρα σου και τον πατέρα σου και είναι άλλο να το αφήνεις στο σπίτι με άγνωστους ανθρώπους. Και το λέω αυτό με πάσα ειλικρίνεια…
Δεν ξέρω πώς θα ήταν η ζωή μου, γιατί αγαπάω πολύ τη δουλειά μου και παρασυρόμουν από τα ωράριά της. Έχω πάρα πολλές τύψεις! Φαντάζομαι όπως όλες μητέρες που εργάζονται και δεν είναι όσο κοντά θα έπρεπε στα παιδιά τους. Έχω χάσει πολλές στιγμές από τη μικρή για το χατίρι της δουλειάς», δήλωσε η Χριστίνα Λαμπίρη σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «YOU».