Home Celebrities

Τζένη Μπαλατσινού: Λατρεύω τις ρυτίδες μου

 

Η Τζένη Μπαλατσινού έχει συμφιλιωθεί με τον χρόνο, δηλώνοντας ότι δεν την ενοχλεί που μεγαλώνει.

«Λατρεύω τις ρυτίδες κάτω από τα μάτια μου. Το σώμα μου δεν είναι όπως όταν ήμουν 20 χρονών. Υπακούει και αυτό στον νόμο του Νεύτωνα. Δεν με ενοχλεί που μεγαλώνω. Έχω περάσει καλά στη ζωή μου. Ο,τι έχω κάνει το έκανα με πάθος και συνειδητότητα. Δεν ήμουν ποτέ παρατηρητής της ζωής μου. Πάντα με τις φίλες μου, από 20 χρονών φανταζόμαστε πώς θα ήμασταν στο γηροκομείο. Είναι η φυσική εξέλιξη. Τι να κάνω; Να στρεσαριστώ; Αν κάτι με ενοχλήσει τρομερά πάνω μου, θα το αλλάξω. Δεν αποκλείω τίποτα. Αλλά δεν είναι κάτι που συζητάω κάθε πρωί με τον καθρέφτη μου», δήλωσε η Τζένη Μπαλατσινού σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», προσθέτοντας χαρακτηριστικά «Είμαι σε μια κατασταλαγμένη, δημιουργική αλλά και σε εγρήγορση περίοδο.

Τα αντανακλαστικά μου είναι πολύ ακονισμένα. Έχω πολύ καλή διάθεση απέναντι στη ζωή και στα πράγματα, παρόλο που όλο το γύρω μού επιτάσσει ότι δεν είναι έτσι. Τα πράγματα είναι απλά, πάρα πολύ απλά. Εμείς τα κάνουμε δύσκολα. Παλιά είχα το απλό και το ‘κανα δύσκολο. Θέλω να λειτουργώ με το ένστικτό μου. Όχι με τη λογική. Δεν έχω να λογοδοτήσω σε κανέναν για τη ζωή μου παρά μόνο σε μένα. Για μένα η λέξη ”πρέπει” δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου τα τελευταία τρία χρόνια. Και προσπαθώ ούτε στα παιδιά μου να λέω ”πρέπει”. Εύκολο είναι αν το συνειδητοποιήσεις. Το πιο δύσκολο στη ζωή είναι να διαχειριστούμε τα αυτονόητα».

more posts vipnews
More Celebrities
Search