«Πάντα έπαιρνα θέση για τα πράγματα, από τότε που με ξέρει η κοινωνία. Από 30 χρονών. Έχουν φοβηθεί. Οχι, δεν φοβάμαι…
Έχω αισθανθεί την επιθετικότητα της καταστολής: “Αυτόν δεν τον θέλουμε επειδή μιλάει”. Δεν μπορώ να αλλάξω πλέον χαρακτήρα. Μπορεί να κάνω και πατάτα, αλλά έτσι είμαι. Να πω το παραπάνω που μπορεί να ενοχλήσει. Έχω δημόσιο λόγο, γιατί να μη μιλήσω; Αυτό μου έμαθε ο Μάνος Χατζιδάκις: “Ο επώνυμος οφείλει να διατυπώνει δημόσια αυτό που ο ανώνυμος αδυνατεί”. Το κράτησα. Από την άλλη, τι να πάθω; Δεν φοβάμαι. Είμαι ένας καλλιτέχνης που με αγαπάει η μισή Ελλάδα. Δεν θέλω όλη την Ελλάδα. Και αυτό μου το είχε πει ο Μάνος: “Δεν σου χρειάζονται όλοι”», δήλωσε ο Σταμάτης Κραουνάκης σε συνέντευξή του στο «Βήμα».
Στην ίσια συνέντευξη ρωτήθηκε αν ήταν ιδέα του να πάει και στην Επιτροπή Δημοσίου Χρέους στη Βουλή. «Πήγα γιατί με κάλεσε η Ζωή Κωνσταντοπούλου. Της είχα εκτίμηση στη δουλειά που κάνει, μου είπε ότι χρειαζόταν βοήθεια και πήγα. Χωρίς φυσικά να φανταστώ ότι θα γίνει όλο αυτό το σόου με τις ενδυματολογικές επιλογές μου. Άλλωστε δεν είχα, ούτε έχω, κοστούμι», απάντησε ο μουσικοσυνθέτης.