Απάντηση στον “πόλεμο” που δέχθηκε από τη Χρυσούλα Διαβάτη έδωσε ο Σάκης Ρουβάς.
Ειδικότερα, μιλώντας σε εκπομπή του ΡΙΚ δήλωσε: «Θα ήθελα πάρα πολύ να τραγουδήσω και άλλα έργα του Μίκη και άλλων μεγάλων συνθετών.
Και όπως καταλαβαίνεται δεν θα σταματήσω να διερευνώ τις δυνατότητες που μου προσφέρονται», είπε χαρακτηριστικά.
Όσο για την Χρυσούλα Διαβάτη λέει: «Καθόλου δεν με πήρε από κάτω. Ίσα ίσα που κατανοώ ότι υπάρχουν κάποιες ανησυχίες μέσα μας που είναι κάποια διαστρέβλωση της ομορφιάς της ανθρώπινης φύσης, όπου όμως την κατανοώ και συμπάσχω με αυτό. Καταλαβαίνω ότι αυτό είναι δυσάρεστο γι’ αυτόν που τα ζει».