Για την πάλη ανάμεσα στον ρομαντισμό και το σκοτάδι που έχει μέσα της, προκειμένου να βρει ισορροπία αναφέρθηκε η Μαρία Κίτσου.
«Έχω πολύ ρομαντισμό μέσα μου, όπως έχω και πολύ σκοτάδι. Έχω θλίψη και χαρά, ανάλογα με την περίοδο της ζωής μου. Παλεύω ανάμεσα σε αυτά τα δύο να βρω την ισορροπία», δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή της η ηθοποιός προσθέτοντας χαρακτηριστικά «Είναι ένας αγώνας που δεν σταματάει ποτέ. Ειδικά αν σου είναι δύσκολο να διαχειριστείς τη χαρά ή κάποια θετικά συναισθήματα.
Αυτό μαθαίνω αυτή την περίοδο, να διαχειρίζομαι τη χαρά, να νιώθω χαρούμενη και πως αξίζω να είμαι χαρούμενη. Πρέπει να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας και ύστερα θα αγαπήσουμε και τους άλλους».