Σε ένα περιστατικό που την αναστάτωσε, καθώς σε για φιλίες που την πρόδωσαν αναφέρθηκε η Ελένη Δήμου.
«Κατάργησα δυστυχώς ανθρώπους που ήταν κοντά μου για να πάρουν κάτι από τη δημοσιότητα και την αύρα μου. Με ενοχλεί πολύ η μυθοπλασία. Όταν κάνει κάποιος παρέα μαζί μου και μετά φτιάχνει ιστορίες για μένα και τις αναπαράγει αυτό το σιχαίνομαι», ανέφερε στην εκπομπή “Αποκαλυπτικά” η τραγουδίστρια, αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα ένα περιστατικό που την σόκαρε.
«Μια Ελληνίδα που ζει στην Αμερική με πήρε τηλέφωνο και ισχυριζόταν ότι είναι αδερφή μου. Δεν μπορείς να φανταστείς τι έπαθα. Της είπα να κάνουμε τεστ DNA και τελικά δεν ίσχυε τίποτα».