Για τις φοβίες της και το πώς τις αντιμετώπισε αναφέρθηκε η Ελένη Γερασιμίδου.
Ειδικότερα, στην εκπομπή «JoinUs» και στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου, η ηθοποιός δήλωσε τα εξής:
Για το δύσκολο ελληνικό καλοκαίρι:
Ένα βράδυ είχα παραδοθεί στις φοβίες μου. Φοβήθηκα μήπως δεν μπορέσω να πάρω τα φάρμακά μου. Με έβαλε η κόρη μου κάτω και μου λέει «Δεν ντρέπεσαι; Κάνεις και τη βουλευτή κομμουνιστικού κόμματος;»
Αυτή η στιγμή ξεπεράστηκε με τη δύναμη αυτών που πιστεύω.
Για τη στιγμή που ένιωσε αδύναμη:
Τρομοκρατήθηκα όταν αρρώστησε η αδερφή μου αλλά μετά σιγά σιγά και με τη βοήθειά της φτάσαμε να έχουμε μια δύναμη.
Για τη Ζωή Κωνσταντοπούλου:
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου έκανε τη δουλειά της πολύ παραπάνω απ’ ό,τι έπρεπε. Προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα, είναι μία πάρα πολύ έξυπνη γυναίκα, πολύ μορφωμένη, πάρα πολύ έξυπνη, αλλά ναι το παράκανε. Κουράστηκα πολύ. Να ήταν μόνο αυτό. Σημασία έχει το αποτέλεσμα και τι ψηφίστηκε και τι επιπτώσεις θα έχει στη ζωή μας.