Home Celebrities

Εβελίνα Παπούλια: Μου έδωσαν ενα εκατομμύριο το επεισόδιο

 

«Έχουν τελειώσει οι «Δύο ξένοι» και με καλούν για μία άλλη παραγωγή. Εγώ δε θυμάμαι. Νομίζω ότι έπαιρνα

γύρω στις 300.000 το επεισόδιο ας πούμε. Και λέω εντάξει, άμα πάρω 500.000 θεότητα! Και λέω αυτά θα απαιτήσω στο καινούριο σίριαλ. Πάω λοιπόν συζητάμε και μου λέει ο παραγωγός «Εβελίνα σε θέλουμε πάρα πολύ, να συζητήσουμε λίγο το οικονομικό… και μου λέει 1 εκατομμύριο το επεισόδιο. Κάνω παύση… «Τι να σου πω του λέω, άμα νομίζεις ότι αξίζω τόσα…» και το έχω ξεστομίσει και βγαίνω έξω πως έχεις δει σε ταινίες που κοπανιούνται. Δεν πίστευα ότι υπήρχαν αυτά τα ποσά». Αυτό ανέφερε η ηθοποιός, Εβελίνα Παπούλια, στην εκπομπή “Αργά” απαντώντας στον Θοδωρή Αθερίδη, ο οποίος της ζήτησε να του διηγηθελι μία περίπτωση που να συμπεριφέρθηκε με θράσος.

more posts vipnews
More Celebrities
Search