Για τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες και πώς αυτές τον έχουν επηρεάσει καθώς δεν πληρώνεται από τη δουλειά του με αποτέλεσμα να χρωστάει μίλησε ο Γιώργος Χρυσοστόμου.
Ειδικότερα, σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Outnow» ο δημοφιλής ηθοποιός δήλωσε τα εξής:
«Προέρχομαι από φτωχή οικογένεια. Και παραμένω ο ίδιος φτωχός. Υπάρχει η ψευδαίσθηση, ότι επειδή έκανα μία φορά τηλεόραση, έχει λυθεί το οικονομικό μου ζήτημα. Ο κόσμος πρέπει να ξέρει πως, τόσο εγώ όσο και ο θίασος, δουλεύουμε απλήρωτοι δύο μήνες. Και χρωστάμε, διότι από τις προηγούμενες παραστάσεις που ήμασταν απλήρωτοι και μας έδωσαν κάποια στιγμή λεφτά, φύγανε σε απλήρωτες προσωπικές υποχρεώσεις-νοίκια και ρεύματα. Το επάγγελμα του ηθοποιού δεν είναι κάτι πιο λαμπερό, σε σχέση με τον Έλληνα που ξυπνά ξημέρωμα να πάει στη δουλειά του».