Για τις οικονομικές συνθήκες που βιώνουμε στην Ελλάδα μίλησε η Βίκυ Χατζηβασιλείου, εκφράζοντας ταυτόχρονα την αγανάκτησή της για αυτούς που μας έφεραν σε αυτή τη θέση.
«Φέτος είναι ένα περίεργο καλοκαίρι για όλο τον κόσμο. Δεν είναι εύκολο να χαλαρώσει κανείς, ούτε να κάνεις σχέδια. Το σίγουρο είναι πως το Πακέτο αρχίζει με τη νέα σεζόν. Αυτή είναι η μόνη σταθερά στη ζωή μου. Από εκεί και πέρα, δεν μπορούσες να κάνεις σχέδια ούτε για διακοπές, ούτε να έχεις χαλαρές στιγμές. Υπάρχει στεναχώρια, αγωνία, δυσχέρεια…
Περάσαμε από την «εθνική κατάθλιψη» στην «εθνική δυσχέρεια». Και δεν γίνεται να μην το σκέφτεσαι, γιατί το βιώνεις καθημερινά. Δεν πας στο ΑΤΜ να βγάλεις χρήματα; Εγώ πηγαίνω. Αναγκαζόμαστε να βιώσουμε πράγματα που θυμίζουν πως ζούμε σε μια χώρα υπό αίρεση. Αυτό που έχουν κάνει είναι τραγικό», δήλωσε, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή της στο «People» η παρουσιάστρια.