Για τον αν έχει στείλει μήνυμα σε πρώην της μίλησε η «καυτή» παρουσιάστρια Έβελυν Καζαντζόγλου.
«Πριν από μια εβδομάδα δοκίμασα να ετοιμάσω πρωινό και τελικά καταλήξαμε να τρώμε ψωμί με βούτυρο. Δεν φημίζομαι για τις μαγειρικές μου ικανότητες, όμως τον τελευταίο καιρό μαθαίνω να φτιάχνω pancakes», ανέφερε στο «people» αποκαλύπτοντας ταυτόχρονα για το αν έχει στείλει μήνυμα σε πρώην της. «Έχει περάσει πολύς καιρός. Νομίζω ότι πάνε δυο χρόνια. Γενικά είμαι ξεροκέφαλη και ό,τι μου έρχεται στο μυαλό το κάνω. Τη συγκεκριμένη φορά πάντως ήταν για δουλειά οπότε βγήκε κερδισμένος».