Δεν θα βρίσκεται ούτε φέτος στην τηλεόραση η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, καθώς όπως δηλώνει αφενός δεν της έχει γίνει καμία πρόταση, αφετέρου δεν προτίθεται να δουλέψει χωρίς να πληρώνεται.
Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Real», ανέφερε τα εξής:
Θα σε δούµε φέτος στην τηλεόραση;
«∆εν είχα κάποια πρόταση».
Μήπως φταίει ότι έχεις οικονοµικές απαιτήσεις;
«Η απαίτησή µου είναι να πληρώνοµαι για αυτό που κάνω. Με «τρελαίνει» η νέα «µόδα» που δουλεύεις και δεν ξέρεις αν θα πληρωθείς… ∆εν µπορώ να κυνηγάω να πάρω τα χρήµατά µου όπως πολλοί συνάδελφοί µου… Κι όταν ζητήσεις το αυτονόητο, σε κοιτάνε µε ύφος του τύπου «χάρη σού κάνουµε, έλα να φανείς!». Είναι τραγικό πια!».