Home Celebrities

Σοφία Βόσσου: Σε λίγο θα είμαι ανορεξική

Στα κιλά που έχει χάσει, αλλά και στην επέμβαση που έκανε για να μικρύνει το στομάχι της αναφέρθηκε η Σοφία Βόσσου.

Ειδικότερα, η γνωστή τραγουδίστρια μιλώντας στην κάμερα του «Πρωινό» είπε πως είναι πια 58 κιλά αλλά προσέχει πολύ τη διατροφή της.

Μάλιστα, δήλωσε ότι τρώει μικρές μερίδες και πρόσθεσε: «είμαι 58 κιλά πιο κάτω δεν πάει… θα είμαι σε λίγο ανορεξική!», προσθέτοντας στη συνέχεια πως το 1994 έκανε χειρουργείο στο στομάχι, όπου το μίκρυνε και δεν δίστασε να το πει…

Στη συνέχεια ο παρουσιαστής της εκπομπής, Γιώργος Λιάγκας, δήλωσε πως δεν του αρέσει που είναι τόσο αδύνατη και όταν η Σοφία ήταν στα φόρτε της ήταν μπαμπάτσικη!

more posts vipnews
More Celebrities
Search