Παρόλο που η Ραλλία Χρηστίδου είναι υποψήφια βουλευτής με τον ΣΥΡΙΖΑ στη Β΄ Αθήνας, η ίδια δηλώνει ότι δεν τον έχει γνωρίσει τον πρόεδρο του κόμματος, Αλέξη Τσίπρα.
Ειδικότερα, σε συνέντευξή της στα «Παραπολιτικά», η τραγουδίστρια δήλωσε τα εξής:
Ήσουν πάντα πολιτικοποιημένη;
Επειδή δεν πήγα σε πανεπιστήμιο δεν μπήκα σε πολιτικές οργανώσεις κ.λπ., έχω πάρει το πτυχίο μου στην κιθάρα και έκανα μετά ανώτερες σπουδές στα θεωρητικά αλλά δεν ήμουν η οργανωμένη φοιτήτρια. Πάντα, όμως, με ενδιέφερε η πολιτική.
Στο δημοψήφισμα τι ψήφισες;
Ψήφισα όχι. Στα μέτρα λιτότητας.
Το όχι όμως το δικό σου δεν είναι σαν το όχι του Λαφαζάνη;
Το όχι δεν είχε ενιαία ταυτότητα. Το ψήφισαν άνθρωποι από διαφορετικούς χώρους που έλεγαν ένα δικό τους «όχι» πιστεύω. Υπήρχε πολύ μεγάλη προπαγάνδα που έλεγε ότι το «όχι» σημαίνει «όχι στην Ευρώπη». Όλοι αυτοί όμως που ψήφισαν «όχι», δεν ζητούσαν να φύγουν από το ευρώ. Δεν βγαίνουν τα νούμερα έτσι.
Πήγαμε όμως σε μία πιο σκληρή συμφωνία από αυτή που απορρίψαμε.
Η συμφωνία που απερρίφθη, η πρόταση Γιούνκερ ας πούμε, ήταν μια πρόταση η οποία ήταν βραχυπρόθεσμη λύση. Ενώ αυτό που πετύχαμε τελικά είναι ένα πρόγραμμα ολοκληρωμένο για όλες τις υποχρεώσεις του ελληνικού κράτους προς την ΕΚΤ και το ΔΝΤ και συμμετοχή στο πακέτο των 35 δις που προορίζονται για να πέσουν στην αγορά – μπας και αρχίσει λίγο να κινείται – να μπορέσει να χρηματοδοτηθεί και αυτό το ΕΣΠΑ το καημένο γιατί υπάρχουν πολλά που περιμένουν στην άκρη. Υπάρχουν πάρα πολλοί που κόντεψαν να χάσουν κοινοτικά λεφτά γιατί δεν ήξεραν αν θα είμαστε στην Ευρώπη ή όχι και κανένας δεν αναλάμβανε την ευθύνη για να δούμε τι θα γίνει για να ξεκαθαρίσει το τοπίο. Και το σημαντικότερο για μένα είναι τα χαμηλά πλεονάσματα, δηλαδή πολύ μικρότερη δημοσιονομική προσαρμογή και πολύ μικρότερα μέτρα.
Απογοητεύτηκες αμέσως μετά το δημοψήφισμα; Πήγες όπως πολύς κόσμος ψήφισες το «όχι» σου και τελικά ο πρωθυπουργός, έπειτα από 17 ώρες «βασανισμού» κατέληξε σε συμφωνία. Αισθάνθηκες τότε προδομένη;
Πρέπει να σου πω ότι εκείνο το βράδυ της 13ης, άντεξα να μείνω ξύπνια περίπου μέχρι τις 5.30 το πρωί. Όταν ξύπνησα και είδα ότι έγινε η συμφωνία από τη μία ένιωσα το πατριωτικό μου συναίσθημα να καταπατάται για ακόμα μία φορά. Από την άλλη, όμως, όταν αφήνεις τους συναισθηματισμούς και αρχίζει να μιλάει η λογική σου… Είμαι άνθρωπος που κινείται στην πραγματική ζωή. Ησύχασα λοιπόν μέσα μου και είπα: «επιτέλους».
Γιατί φοβόμουν μέσα μου χωρίς συμφωνία μπορεί να υπάρξουν πολύ χειρότερα για τον ελληνικό λαό, τα οποία εγώ ενδεχομένως και να άντεχα λόγω συνείδησης, λόγω ιδεολογίας, λόγω του ότι είμαι αντικομφορμίστρια ή γιατί μπορώ να αρκεστώ και στα λίγα, αλλά κάποιος άλλος ίσως και να μην άντεχε.
Τον Τσίπρα τον έχεις γνωρίσει ποτέ;
Όχι
Μου κάνει εντύπωση. Αν ήμουν όπως εσύ υποψήφια θα ήθελα να τον γνωρίσω.
Τον ΣΥΡΙΖΑ τον υποστηρίζω από 2004. Εγώ είμαι εργάτης. Όπως είμαι στη δουλειά μου. Λειτουργώ αθόρυβα.
Θες να εκλέγεις;
Όχι, καθόλου. Πρόκειται για μια δήλωση υποστήριξης.