Για την παράσταση «Χωρίζουμε λέμε» που πρωταγωνιστεί μίλησε η Μπέσυ Μάλφα.
Με αφορμή τον τίτλο του έργου η Μπέσυ Μάλφα όταν ρωτήθηκε από το περιοδικό «ΟΚ» αν έχουν φτάσει ποτέ στο σημείο να χωρίσουν απάντησε
«Όχι. Ο πιο σοβαρός τσακωμός με τον Γεράσιμο ήταν γιατί δεν πέταξα τα σκουπίδια. Είμαι αφηρημένη και ξεχασιάρα, τι να κάνω; Και εγώ και εκείνος είμαστε ειρηνιστές και ισορροπημένοι. Στο έργο το ζευγάρι συνειδητοποιεί στο τέλος πως φοβήθηκαν να είναι ο εαυτός τους. Εμείς κάναμε μία συμφωνία να είμαστε ο εαυτός μας. Αυτό περιλαμβάνει πολλή συζήτηση και ανάλυση. Παρόλο που είμαστε διαφορετικοί χαρακτήρες, ανταλλάσσουμε απόψεις και ψάχνουμε λύσεις. Τα έχουμε καλά με τον εαυτό μας».