Home Celebrities

Μαρίνα Ασλάνογλου: Ένιωθα ότι είναι πολύ κατώτερό μου

 

Ιδιαίτερα αυστηρή με ό,τι κάνει επαγγελματικά στο θέατρο είναι η Μαρίνα Ασλάνογλου, η οποία αποκάλυψε και τον λόγο που αποχώρησε πέρυσι από το Εθνικό Θέατρο και την παράσταση «Πιαφ».

«Δεν δημιουργήθηκε κάποια ρήξη με τους συντελεστές και τους συναδέλφους, απλά δεν με κάλυπτε αυτό το πράγμα. Ένιωθα ότι είναι πολύ κατώτερο μου. Δηλαδή είναι κάτι που θα το έκανα κάποια χρόνια πριν, αλλά αυτό δεν είναι ότι αμφισβητώ τη δουλειά που γίνεται, που έγινε. Δεν την είδα γιατί έπαιζα σε άλλη παράσταση. Αλλά προσπαθώ να είμαι πολύ αυστηρή με αυτά που κάνω. Και θέλω και μου βγαίνει σε καλό, άσχετα αν μπορεί το αποτέλεσμα να είναι αρνητικό, γιατί πέρασα ένα μήνα που ήμουν πολύ στεναχωρημένη. Γιατί είναι και μία μεγάλη απόφαση να φύγεις από μία δουλειά που ξέρεις ότι ένα οκτάμηνο θα είσαι εκεί», δήλωσε η ηθοποιός στην εκπομπή NaMaSte.

more posts vipnews
More Celebrities
Search