Για το γεγονός ότι ακόμη δεν ξέρει που θα βρίσκεται επαγγελματικά τη νέα τηλεοπτική σεζόν αποκάλυψε η Ιλένια Ουίλιαμς.
«Προς το παρόν, θέλω να απολαύσω την ξεκούραση. Η προηγούμενη χρονιά ήταν για μένα πολύ γεμάτη. Κουράστηκα μεν, παρ’ όλα αυτά όμως πέρασα πολύ καλά. Ήμουν τυχερή, θα έλεγα. Η Τατιάνα ήταν ένας πολύ καλός leader που μας έδεσε σαν παρέα», δήλωσε η δημοσιογράφος σε συνέντευξή της στο περιοδικό “You”, προσθέτοντας χαρακτηριστικά: «Δεν έχω ιδέα ακόμα. Κάνω διάφορες συζητήσεις, αλλά δεν έχω κάτι σγουρό να πω. Επαγγελματικά δεν έχω φάει τα μούτρα μου.
Η μαμά μου ήταν αντίθετη όταν ξεκίνησα να δουλεύω στα 17 μου… Μου έλεγε «δεν χρειάζεται να δουλέψεις, τελείωσε τις σπουδές σου πρώτα». Είχε δίκιο. Αλλά δεν μου βγήκε σε κακό τελικά, γιατί στην εποχή που ζούμε πρέπει να μάθεις να δουλεύεις. Στενοχωριέμαι που βλέπω παιδιά στην ηλικία μου να αναζητούν τώρα δουλειά, ενώ εγώ, όπως και να έχει, σίγουρα θα έχω μια δουλειά. Μόνο σε καλό μου έχει βγει που έμαθα να δουλεύω από μικρή».