Home Celebrities

Γιώργος Χρανιώτης: Θα ντρεπόμουν να δουλέψω ως μπάρμαν

Το επάγγελμα του Dj εξασκεί τα τελευταία πέντε χρόνια ο Γιώργος Χρανιώτης.

Ο δημοφιλής ηθοποιός βρέθηκε πριν λίγες μέρες στο Μέγαρο Μουσικής, με αποτέλεσμα οι δημοσιογράφοι να τον ρωτήσουν που έχει εξαφανιστεί, καθώς έχει να εμφανιστεί στην τηλεόραση πέντε χρόνια.

«Αν τύχει και έχω μια καλή πρόταση και ξέρω ότι θα πληρωθώ και δεν κυνηγάω ανθρώπους για να πάρω τα χρήματά μου, τότε θα κάνω», δήλωσε ο Γιώργος Χρανιώτης, αποκαλύπτοντας ότι τα τελευταία πέντε χρόνια παίζει μουσική ως Dj.

Παράλληλα, δήλωσε ότι δεν θα δούλευε ποτέ ως μπάρμαν, καθώς όπως ανέφερε «Θα ντρεπόμουν να δουλέψω μπάρμαν γιατί δεν θα μου άρεσε να με πρήζουν όλοι “δεν παίζεις στην τηλεόραση και είσαι μπάρμαν”. Οπότε δεν θα το έκανα».

more posts vipnews
More Celebrities
Search