Home Celebrities

Γιώργος Τσαλίκης: Δεν θα πήγαινα coach στο «The Voice»

 

Τον λόγο που δεν θα καθόταν στην καρέκλα του coach στο «The Voice», αποκάλυψε ο Γιώργος Τσαλίκης.

 

Ειδικότερα, όταν βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «Happy Day» και ρωτήθηκε για το αν θα δεχόταν να πάει στο «The Voice» ως coach, απάντησε αρνητικά, καθώς δεν έχει καθόλου χρόνο, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, αν, όμως, ξεκινούσε τώρα την καριέρα του, δήλωσε πως θα λάμβανε μέρος. Ακόμη, αν ο γιος του, του ζητούσε να πάει στα 18, θα του έλεγε «Πήγαινε, αλλά να ξέρεις ότι υπάρχει περίπτωση και να μη γυρίσουν».

more posts vipnews
More Celebrities
Search