
Κεραυνούς κατά των media και ορισμένων δημοσιογράφων την εποχή του «Παρά πέντε» εξαπέλυσε ο Γιώργος Καπουτζίδης.
«Τρόμαξα τότε. Μιλάμε για μια περίοδο που δεν ήταν η χρυσή σελίδα της δημοσιογραφίας, ίσα ίσα από τις πιο μελανές. Έμπαιναν άνθρωποι στο επάγγελμά σας που ήταν χαμηλού επιπέδου. Γέμισαν τα media από ανθρώπους που δεν είχαν ιδιαίτερη αισθητική και ιδιαίτερη ηθική.
Ερχόταν ο άλλος με το μικρόφωνο και σε ρωτούσε μέσα στη μούρη ό,τι αδιανόητα πράγματα. Και σκεφτόμουν αν ντρεπόταν που με ρωτούσε κάτι αδιάκριτο και τόσο αγενές. Δεν είναι δημοσιογραφία, είναι απλώς αγένεια. Μου έχει συμβεί τη μια μέρα να δίνω συνέντευξη σε έναν άνθρωπο και την άλλη μέρα να είναι σε πάνελ και να με κράζει», δήλωσε ο ηθοποιός στην εκπομπή «join us».