Για την αγάπη του κόσμου που εισέπραξε κατά τη διάρκεια του DWTS όπου συμμετείχε και κέρδισε, αλλά και για το γεγονός ότι δεν καβάλησε ποτέ το καλάμι μίλησε η Έρρικα Πρεζεράκου.
Ειδικότερα, σε πρόσφατη συνέντευξή της δήλωσε:
Εσύ από το DWTS τι κέρδισες;
Πήρα πολλή αγάπη από τον κόσμο και παίρνω ακόμα και τώρα πέντε χρόνια μετά…
Όλη αυτήν τη δημοσιότητα την εκμεταλλεύτηκες; Καβάλησες το καλάμι;
Όχι, γιατί αν καβαλήσω καλάμι και αισθανθώ κάπως το μόνο που θα πετύχω θα είναι να αγωνιώ συνέχεια να ξανακερδίσω αυτή την αναγνωρισιμότητα και θα είμαι σε ένα μόνιμο άγχος. Εγώ με το που τελείωσα το DWTS, θυμάμαι Κυριακή βράδυ κέρδισα, Δευτέρα πρωί είχα 150 παιδάκια στο summer camp και μπήκα να κάνω μάθημα κανονικά σαν να μην έτρεχε τίποτα. Γιατί η ζωή θα σου φέρει και ωραία και άσχημα πράγματα, αλλά εσύ δεν πρέπει να χάνεις την ισορροπία σου.