Την επιθυμία της να συνεργαστεί τηλεοπτικά με τον Γιώργο Λιάγκα και τη Φαίη Σκορδά εξέφρασε η Χριστίνα Πάζιου.
Σε συνέντευξή της στην εφημερίδα «Freddo» δήλωσε, μεταξύ άλλων, τα εξής:
«Θα ήθελα πολύ να γυμνάζομαι τηλεοπτικά με τη Φαίη Σκορδά και τον Γιώργο Λιάγκα, γιατί συμμετέχουν και οι ίδιοι σε όλες τις ενότητες της εκπομπής, είναι πάντα χαμογελαστοί, με πολλή ενέργεια και φοβερή αίσθηση του χιούμορ».