Home Celebrities

Τάκης Ζαχαράτος: Ψυχανάλυση από το νηπιαγωγείο

 

Απαραίτητο θεωρεί τον διαλογισμό προκειμένου να ηρεμήσει ο Τάκης Ζαχαράτος.

 

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό “You”, ανέφερε τα εξής:

Διαλογισμό γιατί κάνεις;

«Για να ηρεμήσω και να συγκεντρωθώ. Μου έλεγε ο Ανδρέας Βουτσινάς: “Πώς θα κάνεις 400 πρόσωπα αν -δεν ξέρεις εσένα κι αν δεν αναγνωρίζω τον εαυτό σου μέσα στους άλλους;”,.. Κάθε ρόλος είναι ένα αεροπλάνο που απογειώνεται αλλά θα πρέπει να ξέρει πώς θα γυρίσει! Πολλοί ηθοποιοί τρελαίνονται. Ο διαλογισμός είναι κάτι που για μένα είναι πάντα απαραίτητο όταν δουλεύω».

Κάνεις και ψυχανάλυση;

«Είχα κάνει χρόνια πριν. Θεωρώ ότι η ψυχανάλυση θα έπρεπε να υπάρχει από το νηπιαγωγείο. Μαθαίνουμε τόσα πράγματα και δεν μαθαίνουμε την ψυχή μας. Εγώ είχα κάνει ευτυχώς και πριν πεθάνει η μητέρα μου και εκεί κατάλαβα πόσο πολύ με βοήθησε, ούτε χάπια πήρα ούτε τίποτα..».

more posts vipnews
More Celebrities
Search