Στο DNA της Ναταλίας Γερμανού είναι να προχωρά πάντα παραπέρα στο θέμα της δουλειάς της και να μην μένει στάσιμη.
«Μετά από 20 χρόνια στην τηλεόραση παραμένω ένας ανήσυχος άνθρωπος. Δεν γνωρίζω αν αυτό ονομάζεται άγνοια κίνδυνου ή απλώς διάθεση για περιπέτεια. Όπως και να έχει τώρα δεν το έχω μετανιώσει και δεν νομίζω πως θα το μετανιώσω ανεξαρτήτως αποτελέσματος, γιατί όταν αποφάσισα να κάνω κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που έκανα πέρυσι, δεν το έκανα έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού μου «κι αν τα πάω χάλια;»
Μα φυσικά και υπάρχει αυτή η πιθανότητα. Κανένας δεν σου εγγυάται ότι θα υπάρχει «δίχτυ ασφαλείας» και ότι θα πάνε όλα τέλεια. Έχω περάσει περιόδους που δεν ασχολιόμουν καθόλου και έχω περάσει και φάσεις στο «Μες στην καλή χαρά» που το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις ξυπνούσα ήταν να ρωτήσω τα νούμερα», δήλωσε η παρουσιάστρια σε συνέντευξή της στο περιοδικό «You».