Για την περίοδο που ήταν στην Αμερική, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, αλλά και για τον ανταγωνισμό που υπάρχει εκεί μίλησε η Θέμις Μπαζάκα.
«Ε, όχι ρε παιδιά! Τι είμαι τρελή να προσπαθήσω να κάνω καριέρα στην Αμερική; Εκεί είμαι μια μικρή καρφίτσα στον ωκεανό. Όλα αυτά τα παιδιά που πήγαν και προσπάθησαν, από τους Έλληνες συναδέλφους, χαρά στο κουράγιο τους», δήλωσε η ηθοποιός στην εκπομπή «Happy Day», προσθέτοντας χαρακτηριστικά «Εγώ ζούσα εκεί πέντε χρόνια, δούλευα εκεί, έβλεπα την κατάσταση πόσο δύσκολος είναι ο ανταγωνισμός και δεν προσπάθησα ποτέ. Ήμουν με ένα μικρό παιδί, χωρίς να έχω κανέναν να με βοηθάει».