Home Celebrities

Ευθύμης Ζησάκης: Είχα τάσεις αυτοκαταστροφής

 

Τον λόγο που τον είχε οδηγήσει να πάρει περισσότερα κιλά μία περίοδο της ζωής του εξήγησε ο Ευθύμης Ζησάκης.

 

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό “Εγώ”, ο ηθοποιός δήλωσε:

«Κατά κάποιο τρόπο ξεσπούσα στο φαί. Είναι και αυτό μια τάση αυτοκαταστροφής. Δουλεύεις πολύ και τρως άστατα χωρίς να προσέχεις τον εαυτό σου. Δεν ήταν θέμα κατάθλιψης, αλλά καθημερινότητας. Πέρυσι έχασα αρκετό βάρος για μία ταινία. Ευτυχώς έχω καλό μεταβολισμό λόγω αθλητισμού. Λίγο γυμναστική να κάνω και χάνω απευθείας τα περιττά κιλά», είπε χαρακτηριστικά ο Ευθύμης Ζησάκης.

more posts vipnews
More Celebrities
Search