Home Celebrities

Γιώργος Χρυσοστόμου: Είμαστε απλήρωτοι δύο μήνες

 

Για τις δύσκολες οικονομικές συνθήκες και πώς αυτές τον έχουν επηρεάσει καθώς δεν πληρώνεται από τη δουλειά του με αποτέλεσμα να χρωστάει μίλησε ο Γιώργος Χρυσοστόμου.

 

Ειδικότερα, σε συνέντευξή του στο περιοδικό «Outnow» ο δημοφιλής ηθοποιός δήλωσε τα εξής:

«Προέρχομαι από φτωχή οικογένεια. Και παραμένω ο ίδιος φτωχός. Υπάρχει η ψευδαίσθηση, ότι επειδή έκανα μία φορά τηλεόραση, έχει λυθεί το οικονομικό μου ζήτημα. Ο κόσμος πρέπει να ξέρει πως, τόσο εγώ όσο και ο θίασος, δουλεύουμε απλήρωτοι δύο μήνες. Και χρωστάμε, διότι από τις προηγούμενες παραστάσεις που ήμασταν απλήρωτοι και μας έδωσαν κάποια στιγμή λεφτά, φύγανε σε απλήρωτες προσωπικές υποχρεώσεις-νοίκια και ρεύματα. Το επάγγελμα του ηθοποιού δεν είναι κάτι πιο λαμπερό, σε σχέση με τον Έλληνα που ξυπνά ξημέρωμα να πάει στη δουλειά του».

more posts vipnews
More Celebrities
Search