Για τη δύσκολη οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει μίλησε ο Άγγελος Πυριόχος, δηλώνοντας ταυτόχρονα ότι στο σινεμά καθαρίζει και σκουπίζει.
Ο Άγγελος είπε μεταξύ άλλων για τις οικονομικές δυσκολίες που πέρασε: «Η πιο ευτυχισμένη στιγμή στη ζωή μου ήταν οι τέσσερις μήνες που δεν είχα φράγκο… Ήταν ένα καλό τράνταγμα για μένα για να δω πως θα πορευτώ στο μέλλον. Τον συναισθηματικό πάτο τον φοβήθηκα, ξεπατώθηκα κυριολεκτικά, τον οικονομικό πάτο δεν τον φοβήθηκα… Με βλέπουν στο σινεμά που καθαρίζω, που σκουπίζω… δεν είναι ντροπή η δουλειά…
Έχει τύχει να με δουν το καλοκαίρι να καθαρίζω και να λένε “α ο κακομοίρης” κακομοίρης είσαι εσύ… Πέρυσι για να πληρώσω την ασφάλειά μου πούλησα τα χρυσαφικά μου… δεν είμαι πλούσιος», αποκάλυψε ο Άγγελος Πυριόχος στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη.