Ένα μάχημο και ικανό δημοσιογράφο, έχασε η δημοσιογραφική οικογένεια.
Ο λόγος για τον Νίκο Γρυλλάκη, ο οποίος απεβίωσε το πρωί του Σαββάτου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 55χρονος δημοσιογράφος υπέστη έμφραγμα και άφησε την τελευταία του πνοή στις 9 το πρωί. Ήταν παντρεμένος και είχε ένα παιδί δύο ετών.
Με σημαντική παρουσία στην τηλεόραση, σε εφημερίδες και περιοδικά, ο Νίκος Γρυλλάκης δούλευε για πολλά χρόνια στην ΕΡΤ και ήταν από τους καλύτερους ρεπόρτερ σε θέματα περιβάλλοντος, ενέργειας και υποδομών. Είχε επίσης διατελέσει εκπρόσωπος των δημοσιογράφων της τηλεόρασης της ΕΡΤ στο μικτό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ.

