Home Media

Μπεκατώρου: “Μου έχει λείψει το “ζωντανό”

Η Μαρία Μπεκατώρου παραχώρησε συνέντευξη στο “Χαμογέλα και πάλι” και μίλησε τόσο για το “The Chase”, όσο και για τα τηλεοπτικά σχέδια της.

Αρχικά είπε: “Όλα είναι πολύ θετικά στο The Chase. Ξεκινήσαμε δειλά δειλά πέρσι τα γυρίσματα με την ελπίδα ο κόσμος να το αγαπήσει ο κόσμος και να συνεχιστεί. Όταν ήρθε η στιγμή που μας ανακοινώθηκε ότι θα πάει και του χρόνου το The Chase πετάξαμε από τη χαρά μας, κάναμε μεγάλη προσπάθεια και τα καταφέραμε”.

more posts vipnews
More Media
Search