Στο “Χαμογέλα και πάλι” της Κυριακής παραχώρησε συνέντευξη η Μαρία-Κλάρα Μαχαιρίτσα. Η κόρη του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα μίλησε για πρώτη φορά τρία χρόνια μετά τον θάνατό του στον Νίκο Συρίγο και συγκίνησε με τα όσα εξομολογήθηκε για τον πατέρα της.
Αρχικά εκμυστηρεύτηκε: “Δεν συνηθίζεται η απουσία του πατέρα μου, ξεκάθαρα όχι. Νιώθω τυχερή και ευλογημένη που ήμουν εκεί στην τελευταία στιγμή του πατέρα μου. Ο πατέρας μου επέμενε να είμαι εκεί, την ημέρα που τελικά έφυγε, ήμασταν οι δυο μας” και συμπλήρωσε: “Δεν πρόλαβα να πω στο πατέρα μου όλα όσα ήθελα, αλλά του τα λέω τώρα. Εάν κατέβαινε ο πατέρας μου στην γη θα του έλεγα ότι ήταν ο πρώτος και μεγαλύτερος έρωτάς μου. Ήταν πολύ καλός μπαμπάς, τσακωνόμασταν πολύ γιατί είμαστε και οι δύο εκρηκτικοί”.