Την είδηση ότι ο Γιώργος Παπαδάκης έκλεισε για ακόμη δύο χρόνια στον ΑΝΤ1 μετέδωσε η Έλενα Πολυκάρπου στη «Super Κατερίνα».
Μάλιστα όπως ανέφερε η ρεπόρτερ τα δύο αυτά χρόνια δεν θα είναι και τα δύο παρουσιαστής.
Σύμφωνα με τα «ψιλά γράμματα» του συμβολαίου του -όπως είπε η Έλενα- τον ένα χρόνο θα είναι παρουσιαστής σταθερά στη θέση του και τον δεύτερο σχολιαστής εκπομπής.
Έτσι επιβεβαιώνεται η πρόθεση του ΑΝΤ1 να κρατήσει τον πλέον επιτυχημένο του παρουσιαστή-δημοσιογράφο στο δυναμικό του αλλά να οδηγηθεί σε διάδοχο σχήμα, χωρίς ενδεχομένως τον Γιώργο Λιάγκα να αναλαμβάνει ενημερωτικό ρόλο.